ponedjeljak, 21. veljače 2011.

hmm... dugo nisam ništa pisala pa evo mi prilike

Ovako, dugo nisam pisala jer.. ha što drugo nego naravno škola. Samo učenje obaveze i te stvari.. No sada sam opet tu!! I kako ste vi čitatelji ovog bloga danas?? Imate i vi puno za učit?? Ne bih se uopće čudila da je tako... Posjetite me molim vas na stardollu, ja sam mimimajonez... a i posjetite moje prijatelje : cool.girl.apple , tena4444, doramajonez i ostale... I ocijenite me sa 5/5 jer želim prikupiti što više glasova kako bi bila CG ili NCG... Naravno ko to ne želi?? Odsada neću stavljati  samo besplatne stvari (mislim hoću) ali ću i nešto ovako pisati pa neke nove događaje na stardollu ću staviti i tako!!!!! Ajde bay bay.....      :]]] <3

1 komentar:

  1. prvo sam zaboravila napisat dorumajonez ali sad sam ispravila :]]]]

    OdgovoriIzbriši