nedjelja, 6. ožujka 2011.

Pomoććć hakirana samm

Ovako... Molim vas pomozite mi, jedna cura na stardollu koja se zove amraD me je hakirala i ne znam što da napravim već sam se s njom dopisivala preko jedne druge moje kada je ona bila na mimimajonez i ne želi mi ju vratiti i zato molim vas pomozite mi i recite što da napravim jer ja tu moju mimimajonez stvarno želim natrag jer sam ju prvu na stardollu ikad napravila i to prije 3 godine i zato ako imate imalo poštovanja i suosjećajnosti molim vas napišite mi u komentare što da napravim.... MOLIM VASS!!!!!!! 



   :((((  Plizzz..

Broj komentara: 13:

  1. e da imam novu lutku na stardollu i zove se loxymajonez :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Dali ti je promijenila email,adresu? Ako nije odi na Forgot password u prvom pravokutniku napiši ime lutke. Odi na svoj email i onda stisni poruku od stardoll-a,a onda ćeš dobiti link stisni na njega. Dobit ćeš novi pass i ulogiraj se sa novim pass i onda promijeni lozinku i blokiraj osobu koja te hakirala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ako ti je promjenila e-mail, pitaj schoollaru za pomoć! Ona zna odhakirat profile! Meni je pomogla! Živjela schoollara!

    OdgovoriIzbriši
  4. nema potrebe, vec sam vratila odavno xD bila mi je promijenila email i sve al sam vratila pomocu stardoll staff :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Molim te mozes li da mi objasnis kako si vratila lutku? Mene su hakovali kad sam bila 40 nivo i superstar!

      Izbriši
  5. Kako protiv hakera :)
    Heji!!

    Odlucila sam da danas popricamo o jednoj vaznoj temi - HAKERIMA!

    Danas je na stardoll u sve vise hakera!Svi zele tuđu lutku , iako ne znam sta imaju od nje -.-
    Pricat cemo o tome kako da se zastitite od hakerai koji su njihovi trikovi!
    Ukoliko zelite da se zastitite od hakera
    NIKAD , NIKAD , NIKAD NE DAJITE SVOJU SIFRU! NIKOME!!
    Uvijek morate imati potvrdjen email! Vas pravi email ! Zasto?
    Pa zato kada vas hakiraju mozete pomocu njega vratiti svoju lutku!
    Kako?
    Jednostavno , kliknete na " Forgot pasword" i ukucate svoj email ( VAS PRAVI EMAIL KOJI KORISTITE NA VASOJ LUTCI ) i onda dobijete poruku na outlook.com kako vratiti svoju lutku ili vam jednostavno posalju vasu novu lozinku!
    ALI.. Nekada se desi da kada haker provali u vasu lutku da promijeni email!
    A sta onda?
    Kontaktirajte Stardoll!
    Recite im kako su vam hakirali lutku i kako je hakerica promijenila email!
    Onda ce oni vas pitati :
    " A koji je bio prvi email na toj lutci? " Tj. onaj koji ste vi stavili!
    ( Znam da ce to pitati iz licnog iskustva! I ja sam bila hakirana! )
    I onda ako sve tacno kazete dobivate svoj racun nazad! :D
    A sada neki trikovi hakera:
    Cesto na chatu ( cavrljanju ) pisu :
    Hejii zelis li besplatnih 1000 stardolara i superstar ? Imam program za to :)
    to je cistaa:
    LAŽ!
    Ne postoje takvi programi! Ne mogu se ni kupiti ni skinuti!
    Pa onda imaju i trikovi poYouTube!
    Ista prica:
    Besplatni Stardollari ,SS Royaliti i slicno!
    A to je:
    LAŽ!
    Ne postoji takva stvar kao besplatni SS kod ili stardolari!
    Postoji jos jedna vrsta video snimaka:
    Predstave se kao Callie.Stardoll ! Kazu vam da promijenite email ( na onaj koji vam oni kazu ) i da cete dobiti stardolare!
    To je!:
    LAŽ!
    Kada vi ukucate taj email koji vam oni kazu vasa sifra odlazi njima!! A vi ne dobijete nista!
    Postoji jos nesto! Prijetnje! Kazu vam da ako npr. Ne prodate kosu za 2 sc da ce vas hakirati!!
    To je :
    LAŽ!
    Nemaju nikakve sanse da vas hakiraju ukoliko im vi ne date svoj email ili sifru! Samo zele da dobiju kosu ili nesto slicno! Ali vi ni slucajno ne pristajte na ono sto vam kazu jer hakeri samo :
    LAŽU!
    To je to sto bi trebali znati o hakerima! Nadam se da sam vam barem maalo pomogla! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ako vam nesto nije jasno pitajte!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš li kako mogu odhakirati ako sam slučajno stavila lozinku koju je Google izbisao jer je bio jako star. Hakirala me ona jedna majaena. Ako možeš MOLIM TE mi nekako pošalji odgovor preko Maila ena.skuban032@gmail.com. Molim t mi pomozi ako možeš bitić ti zahvalna! :)))

      Izbriši
  7. mozete meni pomoci meni su promenili sifru i sad ne znam sta da radim a taj profil mi je mnogo vazan

    OdgovoriIzbriši
  8. mozete meni pomoci meni su promenili sifru i sad ne znam sta da radim a taj profil mi je mnogo vazan

    OdgovoriIzbriši
  9. pomoc,cura me hakirala i promjenila lozz,vec sam slal pomoc za sd ali se ne javljaju,bila sam velik lvl,cura je stvarnoo kupila 100 apartmana,potrosila novac i predtavlja se kao ja,vec sam imala ss i ona sama sebi pise na knjigu gostiju hvala na ss,kad sam preko prijateljice na njezinu kg poslal da je to laz,ona je zatvorila kg,pommoc

    OdgovoriIzbriši
  10. pomoc,cura me hakirala i promjenila lozz,vec sam slal pomoc za sd ali se ne javljaju,bila sam velik lvl,cura je stvarnoo kupila 100 apartmana,potrosila novac i predtavlja se kao ja,vec sam imala ss i ona sama sebi pise na knjigu gostiju hvala na ss,kad sam preko prijateljice na njezinu kg poslal da je to laz,ona je zatvorila kg,pommoc

    OdgovoriIzbriši
  11. kako da vratim svoju lutku lana.mala456 neka mi ju je hakirala tada sam si uplatila roy i proso mi molim vas

    OdgovoriIzbriši